9-vuotiaan Samuelin visio on Kulauksen missio

Kulaus syntyi 9-vuotiaan Samuelin visiosta kehittää virvoi­tusjuoma, joka tehtäisiin lähdeveteen ja siinä olisi reilusti vähemmän sokeria kuin vastaavassa virvoitusjuomassa. Tämän lisäksi juoman piti olla erittäin hyvän makuinen. Leader Foods halusi ilman muuta olla tukemassa tätä projektia. Kerroimme vain mitä tuote tarvitsee; brändinimen, visuaalisenilmeen, tuotteen.

TÄSTÄ ALKOI REILUN VUODEN MITTAINEN PROJEKTI

Ensimmäisenä Samuel mietti mikä olisi brändinimi ja ilme. Hän päätyi nimeen Kulaus ja etiketeissä olisi piirrettyjä emoiji -hahmoja. Näissä hahmoissa olisi hauskoja ilmeitä. Rohkeasti Samuel alkoi tehdä yhteistyötä Leader Foods:in tuotekehityksen kanssa. Yhteistyön tuloksena saatiin aikaiseksi kaksi makua; raikas mandariini ja kirpeä omena/päärynä, sekä juoman jossa on 45% vähemmän sokeria kuin vastaavassa virvoitusjuomassa.

Sitten oli edessä pullon valinta ja brändin/etiketin ilmeen viimeistely. Samuel aktiivisesti kysyi projektin edetessä ikäisiltään palautetta ja oli itse ideoimassa lopullista ilmettä. Toukokuun alussa tuote on täyttä totta ja alkaa nyt näkyä kaupoissa. Kulausta on saatavilla hyvin varustetuista päivittäistavarakaupoista.

Leader on ylpeänä tässä projektissa mukana ja haluamme olla tukemassa jatkossakin nuorten terveellistä syömistä ja yrittäjyyttä.

Seuraa @kulausjuoma Instagramissa niin et jää hauskoista peleistä ja arvonnoista paitsi!

Lue lisää tuotteista täältä >>>